fredag 16 januari 2009

Tradera auktion, udda tyger och Body

Har en del auktioner ute just nu av Kanintyg, både orange och det benvit rosa som bara kom i 8 meter totalt (iof kommer det snart nytt benvit tyg med rosa kaniner, det kanske jag har glömt att berätta?? Kommer om ca 2 veckor) Och ni som undrar var det lime-turkosa och det gul-röda tog vägen kan jag bara berätta att man inte är lika lojal i utlandet som i Sverige, hade ju fått ett bra pris utomlands på att tillverka det och till en bra kvalité, men fråga mig inte var beställningen tog vägen, jag har inte hört ett pip. Så därför kollar jag nu upp med en ny leverantör, vilket innebär att det tar längre tid än vad jag hoppats från början. Men ha förtröstan det kommer.... Frågan är bara när och hur och med vem.

6 kommentarer:

Mimmi sa...

Att det kommer nya kaniner har jag totalt missat, Vad roligt - har längtat!

Är det enbart benvit med rosa eller några fler färgställningar? Tankarna börjar spinna direkt.

khs sa...

Hvilke fargekombinasjoner kommer det nye kanintøyet i? Spennende!!

Anna-Snoddas sa...

Kul att det kommer snart! :) Nyfiken på vilka färger det blir!?

Bustråden sa...

Å vad roligt att det kommer snart, är också nyfiken på vad det blir!

JNYdesign sa...

Denna gången blir det bara benvit med rosa kaniner, fortfarande svensk tillverkat. De från utlandet är inte lika lojala som svenskar, så det lime-turkosa och gul-röda är uppskjutet på obestämd framtid. Så alla får hålla tillgodo med benvit rosa så länge.
//jenny

Sandra -Vildkatten sa...

Åhhh va trist att de krånglar i utlandet. Hade gärna haft några meter i de nya färgställningarna. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan du får klartecken från annan leverantör. Lycka till