söndag 9 november 2014

Underkläder till hela familjen

Vad sägs om matchande underkläder till hela familjen? En kul farsdagspresent i min mening.

Mönster: Herrkalsonger och boxertrosa är mönster från LG Sömnad. När jag gör trosan nästa gång kommer jag sänka midjan, vilket det även tipsades om i mönstret men som jag missade. Maken låter hälsa att kalsongerna sitter finfint och är normala i storleken. Barnkalsongen är från tidningen Ottobre 1/2013. Dock ändrade jag det mönstret ganska mycket eftersom barnkalsongen var alldeles  för lång och stor i den storlek min son brukar ha. 

Material: Cirkel med stjärna i turkos (just den turkos finns inte i lager just nu, men lila, gröna och svarta varianter finns), 3 cm bred resår till midjan på kalsongerna från Bibbis Textil, trosresår till midjan på trosorna och vitt muddtyg till midjan på barnkalsongen.

Med vänlig hälsning

Inga kommentarer: