torsdag 15 januari 2009

Vågade ränder tyg säljes


Jag har bestämt mig för att sälja lite av de vågade ränder tyg som jag har kvar. Helt enkelt för att jag behöver pengarna bättre just nu än tyget (annars kan jag ju inte ta in nya kollektioner och tyger) Men eftersom jag tycker det är så fint och originellt så kommer jag att sälja det för 150 kr metern trots att det kan vara små tryckfel på tyget lite varstans, eller man kan nästan räkna med att det är små tryckfel. Eftersom jag syr barnkläder, så kan jag lätt lägga mönstret runt tryckfelet.
Bredden på tyget är bara 1 meter (kanske 1,10 om man har tur, det är lite ojämnt) Det finns inte så många meter kvar, så det är först till kvarn som gäller.
Om du vill beställa så mailar du mig på info[snabel-a]jnydesign.se, hur många meter och adress dit det skall skickas, du kommer att få betalningsinfo och tyget skall betalas innan leverans.
Ha det gott//Jenny

Inga kommentarer: