måndag 5 oktober 2009

Djungel på väg till syfestival =)


På onsdag anländer Djungeltyget. Det omlastas just nu i Stockholm för färd mot Åre. Jag tycker att det ser helt fantastiskt ut. Jag kommer att ta med mig så många rullar som ryms till mässan.
Ja just det, det kanske jag glömt att berätta. JNYdesign tyger ställer ut på Kista mässan till Helgen. Monter E:30 Ni som ska besöka syfestivalen, kom gärna och hälsa på mig där. Jag kommer att ha färdigklippta metrar med mig på 1 och 2 meter.
Jag hoppas att formuläret kommer att "öppnas" för försäljning av tygerna under dagen. Jag mailar så fort det går att beställa. Detta tyg finns både som interlock och Jersey. Kan också passa på att berätta att apor och lejon kommer i en till omgång, (samma färger) så fort som möjligt. Ha en underbar dag alla.

11 kommentarer:

Vindling sa...

Åh så härligt! Då ska jag komma förbi din monter på fredag och handla mig en bit :D

bessemess sa...

jeijj vad glad jag blir!
ska absolut kika förbi din monter och med största sannorlikhet så blir det nog några meter tyg med:-)

.designk.carbin sa...

kommer att göra succe :)

Paula sa...

Ser jättefint ut, men hur stort är mönstret? Du har inte möjlighet att fota med ex en krona el nåt så man får en uppfattning om storleken.

Jenny sa...

Kommer du att finnas på syfestivalen redan på fredagen?

Kånkarong sa...

Oj, oj, oj så fint! Ännu bättre än bilderna man sett hittills.

od Andulky sa...

Åh så fint!

MinaMirakel sa...

Väntar ivrigt!/Åsa

Bustråden sa...

Jag längtar efter det här tyget!

Cecilia & Busiga ungar sa...

Ska bli så kul att kika förbi din monter i helgen....ser verkligen fram emot det..

Anonym sa...

Gäller fortfarande erbjudandet om 1 m tyg mot uppvisande av biobiljett? Mvh mona