onsdag 13 maj 2009

Imorgon överfalls Åre av kaniner.

16 rullar med kaniner är på väg. Har inga bilder än, men lägger in så fort det kommit, hoppas på att det kommer imorgon. Igår gick leveransen från Ulricehamn och det vore väl sjutton om det inte hinner tills imorgon.

Utöver kaniner så kommer också ett hjärttyg i begränsad upplaga. Samma tyg som Liten (Svea Star) har använt sig av i sina kläder. Tyvärr gick de i konkurs och jag fick förmedla tyget. Men skynda dig, för det med turkosa hjärtan finns bara 30 meter av. De övriga finns det ca 120 meter av.



















































Ursäkta det dåliga bilderna, men det är samma benvita bakgrundsfärg som kaninerna.
Har du beställt och betalat kaniner men vill ha några meter av hjärttyget på samma frakt, så måste du maila mig omgående, för jag är osäker på om beställningsformuläret hinner bli uppdaterat innan dess och jag kommer att skicka börja skicka kanintyget så fort det kommer i morgon. Är du intresserad så maila mig på order@jnydesign.se
Ha det gott.
Glömde ju skriva priset. Är detsamma som kanintyget alltså 150 kr meter och 10% om man beställer för över 1000 kr. Jag är inte 100% säker på bredden, men det är ju samma interlock som kaninerna så det skulle ju förvåna mig mycket om inte bredden är detsamma. alltså 135cm bredd. Skulle det vara annat så kommer jag naturligvis att ändra priset, men jag förutsätter att det är samma bredd.

håll utkik också för molntyget skall komma inom kort.

2 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Herlige hjertestoffer også..hva er prisen på de?Kanskje jeg må ha det i samme slengen..:)
Håper prøvelappene snart er i posten så jeg kan få avgårde en laaaang bestilling til deg:D

Petronella sa...

Finns tyget med röda hjärtan också? Det ser ut som att det kanske saknas en bild ovan och jag hoppas på att det är en med röda hjärtan... :)