torsdag 14 februari 2008

Vilken överraskning.


Idag kom min Innebandy kamrat Annlie över med en underbar överraskning. Men hon var bara budbärare.


Jag fick ett present kort på en spabehandling på Holiday Club av några som varit med från början och hjälp mig att ta fram kanintyget. Helt oväntat men åh så glad jag blev. Trodde först det var från min sambo, eftersom det är alla hjärtans dag men så var det alltså inte. Dessto mer oväntat och dessto mer glad blev jag. Tänk att det finns de som tänker på andra. Nu känns det verkligen roligt att ta fram nästa färgställning när man får denna uppmuntran.
Tack Svedin, Gecko, Kokalal, ManMade och Florin. Ni hade verkligen inte behövt göra det men tack så hemskt mycket, det uppskattades enormt, kan dock inte låta bli att tänka att nu blev ju ert tyg ganska dyrt istället.
Kram Jenny

8 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Härligt...det var en fin present! Njut !
Och...jag längtar efter det nya tyget/tygerna som kommer...hur långt bort är de då? /Karolina

Anonym sa...

Åh så härligt! Ha en riktigt skön stund på spa:t (är grymt avundsjuk!) och heja på min stordotter som jobbar i restaurangen ;-).

Har inte beställt något tyg den här gången men det blir nog nästa gång.

Cecilia sa...

Vad roligt att du uppskattade vår lilla present, klart att du är värd den efter allt jobb. Vad precis det blev med alla hjärtans dag och allt :)

Ser fram emot andra färger på kaninerna.

Kram!

Jes sa...

Det är du värd efter allt jobb du lagt ner på kanintyget :) Roligt att du fick det på alla hjärtans dag:) Roligt att du gilla våran pressent, det är så sällan man skämmer bort sig själv.

florin design sa...

Hoppas du får njuuuuta, det är du värd! Vad roligt att leveransen blev just på alla hjärtans dag :-)

Gekko sa...

Njut säger jag bara, för det är du väl värt! Kram!

Thea sa...

Det är vi som ska tacka!! Ha det riktigt mysigt!
Kram från Thea

Anonym sa...

DU! Grattis först och främst, men sen måste du ta bort det lilla serienummret ur bilden...