torsdag 17 juni 2010

Tyger inlagda i webshopen

Nu skall alla tyger vara inlagda i webshopen, det var otroligt mycket jobb, så jag reserverar mig för ev fel. Hittar du något så får du gärna kontakta mig så ska jag rätta till det. Under denna övergångsperiod kan det också vara så att lagret inte stämmer, skulle du ha beställt en vara som i själv verket har tagit slut, så får du givetvis pengarna tillbaka.
Jag håller också på att ansluta mig till ett faktureringssystem så att Du skall kunna betala mot faktura istället för förskottsbetalning.

Förmodligen kommer detta att till en början kännas ovant för Er och kanske inte lika lättöverskådligt, men förhoppningsvis skall det bli bättre och bättre. Jag tar tacksamt emot feedback och tips om användavänlighet via mail. Och jag ska (under regniga dagar i sommar) länka olika tyger så att man ser vilka de matchar med.

Under tiden tipsar jag gärna om att gå in på "Tygskolan" där kan Du lära dig om olika tygkvalitéer men även om hur artikelnumret är uppbyggt, så att du själv kan se vilka färgkoder som tygerna har och vilka tyg som matchar.

Om man vill samfrakta så finns det en ruta för det i kassan, men viktigt vid samfrakt är att man väljer förskottsbetalning och att man betalar båda ordrarna samtidigt.

Nä nu skall här packas tyg. Som sagt maila mig feedback på ev ändringar på info@jnydesign.se


Jag kommer under hösten fortsätta att bygga ut hemsidan och hoppas att jag får hjälp med det.
Förutom att hela JNYclothing kollektionerna skall läggas ut, så kommer också en JNYlimited edition.

Inga kommentarer: