torsdag 4 juni 2009

Molntyget skickas idag.

Och väntas anlända till Åre Torsdag om en vecka, men eftersom Åre ligger där det gör och företag sällan räknar med det så brukar det ta en dag extra, så på Fredag nästa vecka borde jag ha tyget här. Det är 23 rullar med moln och som ni ser på bilden är det härliga moln.
Jag kommer att öppna upp till försäljning på formuläret så fort som möjligt. Men jag gör det med en reservation. Detta är en ny leverantör. Skulle något vara galet så måste jag reservera mig för det och i värsta fall dra tillbaka ordrarna. Det förstår ni säkert. Men om allt är bra (som jag tror att det är när man ser den här bilden) så går det ju snabbare för er att få tyget om jag lägger ut det till försäljning innan det har kommit. Så är ni osäkra så vänta helt enkelt med beställningen 1-2 veckor. Jag längtas verkligen nu tills mina moln kommer. Jag tycker att de blev så bra. Håll tummarna med mig att inget händer på vägen nu.
Molnkramar Jenny

16 kommentarer:

Gekko sa...

Men du, de ser ju bara för underbart snygga ut!
Jag insåg precis att detta tyg ju kan bli bra till vuxenkläder också! Måste nog räkna in det när jag beställer!!!

Längtar!!!

Majsan sa...

Sååå himla läckert!
Längtar man eller längtar man =)

Anonym sa...

Jag håller en tumme..
Det är bara för läckert.

Petronella sa...

Åh, det ser verkligen jättefint ut!
En fråga...
Är det samma färg på molntyget som på de enfärgade tygerna du har så att man kan ha de ihop?

Heilt spesiell sa...

Åååh lekkert!Krysser fingrene for at det kommer i tide til å sendes til meg;) Vi skal jo være i Sverige til 20.juni så det burde jo gå.Gleder meg som en unge!Takk for at du selger så kule stoffer og for en helt fantastisk service!

prickig design sa...

Så fina!! Har kollat efter dina inlägg varje dag. Hoppade högt när jag såg molnen och att det var 12 timmar sedan du la in inlägget. Trodde att jag missat dessa underbara tyger, för de lär gå åt fort. Hoppas verkligen att jag hinner med att få några meter!Trevlig helg & grymt bra jobbat!!:o)

Mia sa...

Nu blir jag lite nervös för jag kan inte se att du ändrat i formuläret ännu så att man kan beställa dessa tyger och jag vill ju för allt i världen inte missa dem!

Thea sa...

Hurra!!! Så fantastiskt fina! Så du ska klippa tyger hela semestern! ;-)

LilleBus sa...

WOW, dessa tyger gillar jag :-)

Hoppas man kan beställa snart...

//Nina

JNYdesign sa...

Jag är bra på mycket, men jag kan inte koda till formuläret så det har jag lejt bort helt och hållet. Därför kan jag inte riktigt styra över när formuläret blir uppdaterat och man kan beställa. Tyvärr. Men jag hoppas att man kan göra det under helgen. Och jag kommer att maila alla som tidigare beställt kanintyg så fort det går.
Och Thea, jag hade inte tänkt att klippa en meter under semestern. Mellan den 6 - 26 juli är jag i Kalmar så då kommer det att vara skickningsuppehåll, om jag inte får tag i någon annan som vill klippa på semestern. =)
Petronella, det är inte samma färger på molntyget på det enfärgade jag har i lagret, det cerisa är snarlikt, det bruna är snarlikt, men det turkosa är en mycket klarare och mer turkos färg en den jag har på det enfärgade.
Gecko. Jag tänker också använda tyget till vuxenkläder, en snygg sommarklänning kanske.
Och alla ni andra som är rädd att det ska ta slut, jag tror att det ska räcka. Jag har beställt hem mycket. Jag hoppas inte att någon ska bli utan. Men man kan ju aldrig veta.....

Bustråden sa...

Å det ser jättefint ut!

Anonym sa...

Nu såg jag att molntyget är med i beställningsformuläret, men jag undrar om det snart går att beställa "husvagnstyget"?

Anonym sa...

Hej Jenny!
Jätte-fina tyger, är dem oxå svensk tillverkade? // Jessica

JNYdesign sa...

Hej anonym
Husvagnstyget bör komma i slutet av juni, och det borde gå att beställa runt samma period. Men det är också en ny leverantör så jag vet inte ännu om de håller det de säger.
Jessica
Molntyget är inte svensktillverkat. Tyget tillverkas i Danmark och trycks i Tyskland, så det är inom EU iaf.
Husvagnstyget och stjärntyget kommer att tillverkas i Lettland. Och kanintyget och hjärttyget är som ni vet svensktillverkat.

LillaBarn sa...

Hejsan! Fina tyger... Jag är helt såld på det limegröna tyget med röda kaniner. Jag bor i Australien, och undrar om du möjligtvis accepterar Paypal från utlandet, om jag betalar vad det kostar att använda det (tror det ligger på 5.5%). Hoppas jag inte har frågat förut, jag är så förbenat glömsk...
Tack på förhand, Emilie

LillaBarn sa...

Hejsan! Fina tyger... Jag är helt såld på det limegröna tyget med röda kaniner. Jag bor i Australien, och undrar om du möjligtvis accepterar Paypal från utlandet, om jag betalar vad det kostar att använda det (tror det ligger på 5.5%). Hoppas jag inte har frågat förut, jag är så förbenat glömsk...
Tack på förhand, Emilie