tisdag 5 maj 2009

Mailingbags och kanintyg

Jag köper alltid mina mailingbags från Magasin Glag. Finns det något enklare sätt att skicka sina produkter? Tidigare köpte jag plastpåsar till kanintyget för jag trodde inte att det fanns så stora mailingbags, men nu har jag lagt en stororder hos Magsin glag och jag kommer att spara åtskilliga timmar på att slippa tejpa alla paket. (Och ja, det blir timmar, tänk dig själv att klippa och packa ca 1km kanintyg till ca 100-300 olika mottagare) Dessutom blir det inte så mycket dyrare om man tänker sig den mängd med tejp som går åt för att få de där påsarna att hålla ihop. Eftersom jag gjorde sån stororder så ville Magasin Glag ge rabatt till mina bloggläsare, så om du anger JNY i meddelande rutan när du kommer till kassan så får du 10% rabatt på din beställning av packpåsar.

Så snart öppnar sig en bättre värld, när jag får mina påsar från Magasin Glag, förhoppningsvis anländer de tillsammans med kanintyget på fredag eller måndag. Det tar ju alltid en dag extra hit till Åre.

Har också fått leveransbesked att molntyget skall skickas vecka 22, det låter väl härligt. Lagom till sommaren. Jag hojtar till så fort det går att beställa på formuläret. Ska också få offert på molntyg i vävt material. 100% bomull. Tyvärr blev det vävda kanintyget för dyrt om man inte vill trycka upp 300 meter per färgställning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å som jag har undrat var man kan få tag på sådana "påsar". Tack

Hanna sa...

tack för tipset! Mailingbags är nu beställda!

elin sa...

Prova http://mailingbags.nu/ !! Superbilliga postorderpåsar! :D