tisdag 23 september 2008

Kan det vara så svårt.


De flesta av er vet säkert att jag väntar på leverans av min första kollektion. Och som jag har väntat. (Till alla er som skall ta fram er egen kollektion, var ute minst ett halvår innan) I april hoppades jag att få denna kollektion, den har inte kommit än, behöver jag säga mera... Allt som kan gå fel har nog också gått fel. När tyget äntligen skulle tryckas så gick valsarna i tryckeriet sönder. Men nu är alltså tyget tryckt och så här ser det ut. Nu ser jag fram emot färdiga modeller levereras till mig inom kort. Håll tummarna.

8 kommentarer:

Helena sa...

Gillar ditt tyg jättemycket! Vilken otur med tygförseningen.

minimon sa...

what a great fabric, sorry, but I can´t read and understand your language, but I guess that you designed the fabric also the other one with the very cute rabbits - really love it! And really like to get it!

Greetings from Germany
Sigrid

Y sa...

tyget är verkligen fantastiskt!!

Mimmi sa...

Trist, det förstår jag. Hoppas det blir ett lyckat resultat till sist iallafall.

Jag väntar också med spänning på att kollektionen skall komma ut för då kommer det att dyka upp någon beställning från mig ;-) . Tyget är ju bara så läckert!!!!!

JNYdesign sa...

Sigrid from Germany.
Hello and thank you of the comments. I have designed the multicolour waves fabric, but they aren´t for sale, it is the fabric to first collection that soon can be bought on my webshop.
But the fabric with the rabbit are for sale. I have offwhite with brown rabbits left. If you like i can send to Germany if you pay the freight. Please send me an email in that case. info@jnydesign.se

Alla ni andra tack för positiv respons.

OttoPippi sa...

Håller givetvis tummarna för dig!!

Vilket underbart tyg!!!

Gekko sa...

Härligt ju! Hoppas hoppas att allt går helt komplikationsfritt nu, det förtjänar du! :-)

bronco sa...

Det betyder alltså att kläderna inte kom till Höstmarknaden, jag kom på att jag glömt fråga dig hur det gick! Typiskt att det ska strula och ta lång tid, håller tummarna för att allt flyter på nu!