tisdag 25 mars 2008

Äntligen

har jag fått veta att min första kollektion ligger på arlanda och väntar på intullning för att senare skickas vidare upp till mig.
Denna kollektion ville jag ha i jul/nyår men efter massa strul så kommer den alltså nu. Det är all-over-print skidåkare på denna kollektion så det passar inte så bra i tid att komma nu, när det snart är vår, men å andra sidan kan man väl säga att jag är ute i god tid till nästa år.

Jag är jättenyfiken och vill att de kör upp den på en gång, så att jag kan öppna och se alla modeller om jag blir nöjd eller missnöjd. Och fota lite bilder att lägga ut här på bloggen.....
Nervöst..... och spännande....... och roligt.

6 kommentarer:

Carolina sa...

Ojojoj så spännande. Förstår att det är svårt att vänta... Hoppas du blir nöjd :)

LinSar sa...

Grattis.Va spännande.Hoppas det blir som du tänkt dej och att du blir nöjd!!

bronco sa...

Jag längtar också till att få se bilderna, har du storlekar till mina barn ska jag genast skicka mamma och handla! Kul, kul, hoppas du blir nöjd när du öppnar kartongerna! /a-k

mamma i nord sa...

Oi så spennende.
Kommer til å vente spent på bilder.

Jes sa...

ÅÅÅÅ så spännande!!! förstår att du är förväntans full, hoppas du blir nöjd :)

Anonym sa...

Åhh vad fina kläder! I vilket land är de producerade?